برگزاری کارگاه تربیت مربی پیشگیری از رفتار های خود آسیب رسان توسط مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز

برگزاری کارگاه تربیت مربی پیشگیری از رفتار های خود آسیب رسان توسط مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز

تعداد بازدید:۱۷۵
کارگاه دو روزه تربیت مربی پیشگیری از رفتار های خود آسیب رسان در روز های سه شنبه و چهار شنبه مورخ ۳ و ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور ۳۲ نفر از مشاوران، روانشناسان، مددکاران و کارشناسان مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه در محل دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی برگزار شد.
برگزاری کارگاه تربیت مربی پیشگیری از رفتار های خود آسیب رسان  توسط مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز

کارگاه دو روزه تربیت مربی پیشگیری از رفتار های خود آسیب رسان با تدریس آقای دکتر باباپور مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تبریز برگزار شد. در روز نخست این کارگاه که در تاریخ سوم بهمن ماه سال جاری برگزار شد آقای دکتر باباپور ضمن معرفی دستورالعمل پیشگیری و مداخله در رفتارهای خود آسیب رسان و خودکشی در محیط های دانشگاهی، به تعریف مفاهیم رفتارهای خودآسیب رسان و اصطلاحات مرتبط با آن، باور های نادرست و واقعیت ها در مورد خودکشی، شیوع‌شناسی در جمعیت عمومی و دانشجویی، عوامل خطرساز و محافظت‌کننده خودکشی در جمعیت دانشجویی اشاره نمودند.

در روز دوم این کارگاه که در تاریخ چهارم بهمن ماه برگزار شد جناب آقای دکتر رضائی معاون محترم دانشجویی دانشگاه تبریز نیز حضور یافتند. در ادامه این کارگاه آقای دکتر باباپور به اقدامات مداخله ای و نحوه انجام آن، نحوه تدوین طرح امنیت، آموزش روانشناختی و کاهش رنج روانی مراجعان، مدیریت خودکشی و آموزش آن  به خانواده مراجعان و ... توضیخات مهم و کاربردی را ارائه نمودند. در پایان این کارگاه دو روزه پرسش و پاسخ و تبادل نظرات بین حاضرین و مدرس کارگاه برگزار شد و به سئوالات مطرح شده پاسخ های لازم داده شد.

لازم به ذکر است برای شرکت کنندگان گواهی معتبر شرکت در کارگاه آموزشی صادر گردید.

کلید واژه ها: خودکشی خود آسیب رسان کارگاه


نظر شما :