مراسم افتتاحیه بخش نوروفیدبک ،مشاوره اینترنتی و مشاوره تلفنی

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۲ کد : ۲۸۵۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۳۷
مراسم افتتاحیه بخش نوروفیدبک، مشاوره اینترنتی و مشاوره تلفنی در تاریخ۲۴ خرداد با حضور ریاست محترم دانشگاه تبریز ، معاونت محترم دانشجویی و هئت همراه در محل مرکز مشاوره راس ساعت ۱۴ برگزار شد.
 مراسم افتتاحیه بخش نوروفیدبک، مشاوره اینترنتی و مشاوره تلفنی در تاریخ24خرداد با حضور ریاست محترم دانشگاه تبریز ، معاونت محترم دانشجویی و هیئت همراه در محل مرکز مشاوره راس ساعت 14  برگزار شد.
از خدمات پرسنل مرکز مشاوره دانشگاه تبریز تجلیل شد

رییس دانشگاه تبریز ضمن بازدید ازمرکز مشاوره و افتتاح مرکز مشاوره تلفنی دانشجویی و خدمات نوروفیدبک، به خاطر کسب رتبه برتر کشوری از پرسنل این مرکز تجلیل بعمل آوردبه گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این آیین با تاکید بر اینکه اساس سرمایه های اجتماعی، اعتماد اجتماعی است، تصریح کرد: این مرکز با جلب اعتماد مراجعه کنندگان به این جایگاه رسیده و موفقیت اخیر نیز در سایه این اعتماد بوده است.
دکتر محمدرضا پور محمدی، در ادامه با اشاره به اینکه مرکز مشاوره دانشگاه تبریز این مرحله را بخوبی پشت سر گذاشته است و اکنون در مرحله بازدهی است، تصریح کرد: با این رویکرد است که در حال حاضر شاهد رشد روزافزون در این حوزه از معاونت دانشجویی هستیم.
وی اضافه کرد: حوزه معاونت دانشجویی با الگو قراردادن شعار تقویت و ثبات در خدمات، برنامه های سالانه خود را در راستای خدمات رسانی بهتر و باکیفیت تر به دانشجویان تنظیم می کند.
همچنین در این آیین دکتر شهرام واحدی رییس مرکز مشاوره، روانشناسان مراکز نظرات خود را برای پیشبرد بهتر کارها ارائه کردند.
یادآور می شود: همچنین در حاشیه این مراسم، رییس دانشگاه تبریز، مرکز مشاوره تلفنی دانشجویی و خدمات نوروفیدبک این مرکز را افتتاح کرد.







نظر شما :